Jesteśmy autoryzowanym serwisem dla marki Canon, Sony, Tamron, Samyang, Leica oraz rzutników Sanyo. Naprawiamy zarówno aparaty kompaktowe jak i lustrzanki i bezlusterkowce. Serwisujemy obiektywy i akcesoria fotograficzne, sprzęt video oraz projektory multimedialne. W ciągu ponad 30 lat naszej działalności pomogliśmy tysiącom Klientów! Korzystamy wyłącznie z oryginalnych części oraz oprzyrządowań dostarczonych przez producentów. W naszym serwisie od początku były dokonywane bezpłatne wyceny. Zawsze wiesz ile będzie Cię kosztowała naprawa i w razie rezygnacji nic nie płacisz. Masz też pewność najwyższej jakości usług ponieważ na wszystkie naprawy udzielamy 6 miesięcy gwarancji.

Proces Serwisowy

circle1

Wypełnij formularza i dostarcz sprzęt do naprawy

Do sprzętu wysłanego pocztą dołącz formularz naprawy. Sprzęt do naprawy możesz dostarczyć osobiście, korzystając z automatycznego zamówienia kuriera lub wysłać indywidualnie.


circle1

Nadanie numeru zlecenia

Po otrzymaniu sprzętu zostaje on wprowadzony do systemu zgodnie z informacjami zawartymi w formularzu zgłoszeniowym. W tym momencie nadany zostaje numer zlecenia i wysyłana jest automatyczna informacja mailowa.


circle1

Sprawdzenie sprzętu oraz wycena naprawy

Sprawdzamy faktyczne uszkodzenia sprzętu, a następnie dokonujemy wyceny naprawy dostarczonego urządzenia. Po zakończeniu wyceny wysyłamy automatyczny e-mail z kosztorysem.


circle1

Decyzja

Po wysłaniu maila z wyceną z naprawą sprzętu czekamy na decyzję Klienta odnośnie naprawy sprzętu.


circle1

Oczekiwanie na części

W przypadku niektórych napraw, wymagane jest zamówienie części z magazynów centralnych producenta. Wówczas naprawa sprzętu może się wydłużyć o czas oczekiwania na części.


circle1

Naprawa usterki

Rusza proces naprawy sprzętu. Technik naprawia sprzęt, używając najwyższej jakości części.


circle1

Standardowe regulacje techniczne

Po naprawie sprzęt przechodzi wymagane przez producenta regulacje techniczne w celu sprawdzenie poprawności działania.


circle1

Odesłanie lub odbiór sprzętu

Po dokonanej naprawie i pozytywnie zakończonych testach, sprzęt czeka na odbiór lub wysyłkę. Sprzęt wysyłamy za pomocą firmy kurierskiej, lub czeka na odbiór osobisty.