Proces serwisowy.
Etapy naprawy
uszkodzonego sprzętu.

PROCES SERWISOWY

Ciekawi Cię jak wygląda Twoja naprawa sprzętu? Zapraszamy do zapoznania się z naszym procesem naprawy.

Wypełnienie formularza naprawy

Do sprzętu wysłanego pocztą dołączamy formularz naprawy, w którym wypełniamy szczegóły dotyczące usterki a także szczegółowe dane Klienta.
01

Nadanie numeru zlecenia

Po otrzymaniu sprzętu zostaje on wprowadzony do systemu zgodnie z informacjami zawartymi w formularzu zgłoszeniowym. W tym momencie nadany zostaje numer zlecenia i wysyłana jest automatyczna informacja mailowa.
02

Weryfikacja usterki przez technika

Sprzęt jest przekazany na dział techniczny gdzie jest on sprawdzany pod kątem zgłaszanej usterki. W tym momencie weryfikowany jest faktyczny stan urządzenia względem opisu Klienta.
03

Wycena naprawy

Serwis dokonuje wyceny naprawy dostarczonego urządzenia. Po zakończeniu wyceny wysyłany jest automatyczny e-mail z kosztorysem.
04

Decyzja Klienta

Po wysłaniu maila z wyceną sprzęt oczekuje na decyzję Zleceniodawcy odnośnie naprawy sprzętu lub rezygnacji z naprawy odpłatnej.
05

Oczekiwanie na części

W przypadku niektórych napraw, wymagane jest zamówienie części z magazynów centralnych producenta. Wówczas naprawa sprzętu może się wydłużyć o czas oczekiwania na części.
06

Naprawa usterki

Rusza proces naprawy sprzętu. Technik naprawia sprzęt, używając autoryzowanych maszyn serwisowych.
07

Standardowe regulacje techniczne

Po naprawie sprzęt przechodzi wymagane przez producenta regulacje techniczne w celu sprawdzenie poprawności działania. Regulacje te wykonywane są na autoryzowanych maszynach serwisowych.
08

Zakończenie naprawy

Po dokonanej naprawie i pozytywnie zakończonych testach, sprzęt czeka na odbiór lub wysyłkę.
09

Odesłanie lub odbiór sprzętu

Ostatnie chwile pobytu sprzętu w Serwisie. Sprzęt wysyłany jest do Klienta za pomocą firmy kurierskiej, lub czeka na Klienta w przypadku odbioru osobistego. Klient zostaje o tym poinformowany drogą mailową.
10
Przy skomplikowanych naprawach możliwość drugiej bezpłatnej wyceny.
Zdarzają się skomplikowane naprawy sprzętu, które wymagają drugiej bezpłatnej wyceny. Dzieje się to w przypadku bardzo zniszczonego sprzętu, np. po upadku lub po zalaniu. Pierwszej wyceny naprawy technik dokunuje podczas powierzchownych oględzin sprzętu. W trakcie naprawy, może się okazać, że kolejne podzespoły sprzętu wymagają naprawy. Konieczna jest wówczas kolejna bezpłatna wycena naprawy sprzętu.
Klient ma możliwość sprawdzenia statusu online 24 godziny na dobę na stronie serwisu (SPRAWDŹ STATUS u góry strony), oprócz tego otrzymuje szereg e-maili potwierdzających zmiany statusu z naszego Mailowego Systemu Powiadomień.
 
Do dyspozycji jest również chat i infolinia działu obsługi Klienta, czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 18:00 oraz w sobotę w godzinach 10:00 - 14:00.

Jeżeli chcesz dostarczyć nam uszkodzony sprzęt, wybierz:

Zgłoś sprzęt
Naprawa uszkodzonego sprzętu

Jeżeli chcesz zobaczyć specjalistyczne maszyny serwisowe, wybierz:

Maszyny serwisowe
Specjalistyczne maszyny w CSI Foto i Video